Videón a hangtalanul hasító vadonatúj elektromos BMW M3
6 hengeres biturbó benzinmotor helyett ezúttal kerekenként egy-egy villanymotor található a fedélzeten.
6 hengeres biturbó benzinmotor helyett ezúttal kerekenként egy-egy villanymotor található a fedélzeten.
Ez a 3,3 literes sorhatossal szerelt ritkaság alaposan kimaxolja a sportos elegancia fogalmát.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg gyengének találják a BMW M3 Touringot.
Ez az egészen különleges 325i mély betekintést nyújt az E30-as BMW lelki világába.
Ez a szalonállapotú BMW 320i Coupé egészen a 90-es évek közepéig tekeri vissza az idő kerekét.
Megérkezett az alap M3 Touringnál kicsit könnyebb és némileg erősebb új CS kivitel.
Itt a megoldás azok számára, akik eddig esetleg túl gyengének találták a puttonyos M3-at.
Megnéztük, hogy hol készül a jelenlegi legizgalmasabb BMW, a 6 hengeres, kéziváltós és hátsókerék-hajtású M2, amely mellett hamarosan olyan Neue Klasse villanyautók hagyják majd el a gyártósort, mint amilyeneket a debreceni BMW-gyár ont magából.
A remek egészségi állapotnak örvendő régi 3-as kabrióval eddig kevesebb, mint 5 ezer kilométert tettek meg.
Az Alpina újdonsága 1 lóerővel gyengébb, de 80 Nm-rel nyomatékosabb az aktuális M3 Competitionnél.
Íme a BMW M3 Touringhoz hasonló erejű, de annál különlegesebb vadonatúj bajor sportkombi.
A felfrissített kombi BMW M3 bőven kevesebb, mint 4 másodperc alatt katapultál 0-ról 100-ra.
Van megoldás azok számára, akik esetleg még a legdurvább gyári M3-ast sem találják elég potensnek.
Lényegében vadonatúj szalonállapotban vár új gazdára ez a piros fényezésű patinás E36-os 320i.
Ez a kézi váltós, hátsókerékhajtású és igen könnyű német sportautó egyenesen a DTM hőskorába repíti majd vissza tehetős új tulajdonosát.
Ezzel a könnyített és megnövelt teljesítményű limitált szériás régi M3-assal eddig kevesebb, mint 5 ezer kilométert tettek meg.
A bajorok 3 literes 6 hengeres dízelmotorjában a jelek szerint bőven van még erőtartalék.
Nem, ez a régi BMW nem az erőfitogtatásról vagy a polgárpukkasztásról szól, és éppen emiatt sokaknál azonnal betalálhat.
A biturbó hathengeres gázolajos egységben a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Bár sok gyártó kihátrált a dízel technológia mögül, azért még így is akadnak szép számmal gázolajat fogyasztó izgalmas autók.